mandag 19. mars 2012

VINTER......Igjen??

Stor var skuffelsen når eg sto opp idag tidlig og såg at bakken var dekka av eit tynt kvitt lag med snø.

Heldigvis forsvant den fort når sola kom fram....men det har likevel vore ganske kaldt idag.

I tillegg til litt støvsuging og rydding, har eg idag måtte klippe meir biter til ramma til "Something Fishy". Eg trudde eg hadde kutta nok igår, men det var dessverre ikkje nok til heile ramma.

Som eg tidligere har skrive, så har eg alltid fleire ting på gang -samtidig.

Til 17.mai skal eg sy bunad til tantejento mi, Susanne.... Det blir spennande å sjå om eg får den ferdig, men no har eg ihvertfall klipt den ferdig.

Her ligg delene, vesten, brystduk, belte og lue...

Tidligere har eg sydd bunad til broren, Jonas.....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar