torsdag 18. august 2011

Fyrste steg...

Då har eg og tenkt å bevege meg inn i "bloggverden".... Planen med denne bloggen er stort sett å vise kvardagen min, og mine håndarbeidsprosjekt. Eg er mamma til 5, og det gjev meg stadig nye gleder og utfordringer... Ein blir sliten både fysisk og psykisk av 2-års trass og tenåringstrass, men det er vel normalt?
Eg er og mamma til tvillinger på 2 år, og det er "dobbel-utfordring" og dobbel glede!!  Når "Store-Pøbel" får nei, MÅ jo selvfølgelig "Lille-Pøbel" prøve det samme....er jo ikkje sikkert at det samme gjeld for han og når "Store-pøbel" gir ein god kos, må jo "Lille-pøbel" og gje ein god kos....:-)

Håndarbeid er min store lidenskap, strikking, brodering, perling, og det siste er lappeteknikk. Er her heilt fersk, men synest det er kjempegøy!
Bloggen her kjem nok til å handle mest om håndarbeid. Eg sjølv synest det er kjempegøy å "surfe" gjennom håndarbeidsblogger, og få inspirasjon frå andre. Kanskje eg og kan inspirere nokon??

Eg driv og nettbutikken http://www.mari-anne.no/. Der selger eg barnesikring/-utstyr, garn og div hobbyutstyr. Ta gjerne ein tur innom der og.

Håper du har lyst til å følge bloggen min, og legg gjerne igjen ein kommentar:-)
                                         Meg og familien min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar