tirsdag 3. juli 2012

ENDELIG......

Med denne overskrifta så meiner eg rett og slett at eg ENDELIG er "komt i havn" med mitt siste og store prosjekt......ihvertfall nesten!!

Det siste prosjektet mitt, som eg har brukt det meste av døgnet på dei siste 2 mnd, (innimellom dei heilt nødvendige kvardagsrutiner som berre MÅ gjerast), er VERKSTAD/BUTIKKUTSALG...

Eg har no leigd meg lokaler i Våge (Tysnes), og eg har der innreda min egen verkstad med strikkemaskinen, monteringsmaskinen og på sikt vil nok symaskinen finna seg ein liten plass der og.....
Eg har og flytta ned "nettbutikken", og har opna butikkutsalg 3 dagar i veka. Det er eit spennande prosjekt, og det blir ekstra spennande å sjå om kundene finn veien innom.

LITT BILDER FRÅ BUTIKKEN:


Litt av garn, stoff og tilbehør til lappeteknikk...... På veggen heilt bakerst er det meininga at eg skal ha strikkepinner hengande, men eg har dessverre ikkje fått plata og piggane dei skal henga på  endå...


.....meir garn....


Skinnsåler, trollgarn og ull......

 

Litt av utvalget mitt av HTS BeSafe Bilstoler og div. biltilbehør og barneutstyr......
Div. barne-/sikringsutstyr......

Bil-/barneutstyr....


Sangenic bleiebøtter-/refiller....

Bübchen (tidl.Aponti) såpeserie..... Ei FANTASTISK serie, uten kunstige tilsetjingsstoff....

Søt vogn-pynt.....
.....og skjønne "rangle-armbånd"

Som dåke kan sjå så er det eit ganske stort og bredt vareutvalg eg har....
Eg ønsker alle velkommen innom, for å kjøpa eller rett og slett berre for å kikka.

Eg er der:
Mandag & Tirsdag 9 - 14
Torsdag 9 - 17
Eller etter avtale:-)

For deg som ikkje har mulighet til å komma innom, så finn du varene i nettbutikken min:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar